Idag gick jag upp kvart över åtta

Asså det är svårt att inte gilla denna bilden, hade jag varit någon annan ju hade jag kunnat beskriva hur jag känner genom att skriva *flås*. Men det är ju inte så jag. Fina tjejen i alla fall. Tänk om man kände att man såg ut så när man vaknade på morgonen, med sminket på sne. *festat loss*

Festa loss är annars min favorit att asteriska. Tror jag börjar gilla asteriskerna på riktigt. Lite pinsamt. Det är som om man först skulle dissa haremsbyxan och sen gå ut och klubba i den en månad senare. Inte okej!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

