Så där ska jag bli när jag blir stor och då menar jag inte en ung man med rötter i Afrika.

Silverfisken Jonas gör det, Zoe gör det och massa alla andra gör det. Gråter och länkar till gulliga barn eller fula vuxna som sjunger fint på tv. Okeej, jag var kanske lite tagen av Paul Pott när det nu bekom sig. Men såå roligt är det inte. Okej för att jag ibland drömt om en sångröst men i min värld är det inte så stor grej att kunna sjunga. Kan man så kan man. Men att dansa synkat! Det kräver skills! Och att dansa sjukt bra dessutom! Där lägger jag min röst. Oh my god. Kolla dom här pågarna. Ni som skiter i dans kanske inte behöver kolla men har du minsta dansintresse och kan uppskatta svåra grejer är detta för dig.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

