Nu jävlar

JAG HAR INTE FÅTT NÅGON LÖN! asså fatta att jag väntat på den här lönen i månder! jag har snart inga pengar alls kvar och jag ska betala en hyra idag. idag!!

jävla skit stadsdel eller jävla skit skola som inte kan hålla reda på sina viktiga papper jag behöver mina pengar!!!!’

Uppdatering: Oj, min timlista har försvunnit och de vet inte var den är. Men de ska fixa det och lönen kommer om några dagar. Tur att jag ska betala hyra till en söt tjej och inte en arg hyresvärd. Och aldrig att jag lämnar min lista ifrån mig igen. Man kan inte lita på stressad skolpersonal, jag borde veta bättre.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

