Om att leva över sina tillgångar

Tack till mig själv för att jag la pengar på dansen. Habibi ya einy, typ Älskling dina ögon nånting. Svängigt! Jag är så pepp på denna koreografin! Det visade sig dock att de innan mig dansar till Cheb Khaleds Hafla och jag har alltid drömt lite om att få dansa till den. Men men. Habibi ja einy är sjukt fartfull, så det kommer bli bra det med! Kommer nog svettas en del där ja. Gött.

Ja jag inser väl att skriva om dansen kan vara det tråkigaste för er att läsa om. Men skitsamma.

Annars kan jag skriva om att jag nyss kollat upp numret till Broman Fastigheter. Nu ska det hända grejer.

Hej då!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

