Elva timmars arbete, elva timmars vila. En utopi.

Fatta att jag börjar halv sex imorn. Nu är klockan nio. Jag har slutat räkna sovtimmar.

Min bränna blir bättre och bättre tack vare tio timmars pass i solen. Synd att jag inte jobbar i bikini. Eller inte alls faktiskt. Tänk så jobbigt det hade varit. Men nu är jag brun i ansiktet och ingen annan stans. Men man ska vara glad för det lilla.

picture-311

Jag försökte fota min bränna, det gick inte så bra. Jag ser ut som ett skrajset barn. Vaschegoda!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

