När jag flyttar kommer när närmre mina vänner, speciellt Malin. (höhö)

När jag börjar få mer i lön då ska jag också festa till det ibland. Typ jordgubbar på en onsdag.

Förra torsdagen åt jag chips. På en vardag! Crazy motherfucker. Men jordgubbar är ju mer fancy. Fast igår åt jag turkisk yoghurt med (frusna, men ändå) hallon och blåbär toppat med hackad mandel och honung. Det var lyx vill jag lova.

En gång åt jag och min kompis chips och dippa mitt i veckan! Tror det var i höstas, jo, jag är rätt säker. Det var när vi fortfarande bodde nära varann som vi gjorde sånt. Nu ses vi aldrig längre. Det tar typ en kvart att cykla till honom, innan gick man på fyra minuter. Max.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

