Jag tog en bild

Picture 37

Tänkte att ni säkert är nyfikna på dom brända ögonlocken. Det inringade är dom mest brända partierna. (Notera idominläpparna)

Man skulle kunna tycka att jag lärt mig vid det här laget. Det har jag inte.

Jag tänker också att det är inte så bra marknadsföring att lägga upp bilder av sig själv som man inte är snygg på. Men palla. Det finns andra som kan syssla med det.

Fast tänk om Gustav (lastbilskillen Reds. anmärkning) läser här och bah ”oj vilken osnygg brud. henne kan man inte blinka med helljuset på fler gånger” Ja, då tar jag det. Det finns fler hingstar i hagen. Kanske man ska satsa på en valack. Så blir man itne på smällen i alla fall.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

