aaaand…. Back!

Jag tänkte nyss att det vore guld att få vara med och äta maten de lagar på nyhetsmorgon. Idag var det tydligen belgiskt tema (?). Det fanns hur som helst musslor och det blev jag sugen på. Åt sjukt goda musslor innan vi hade KRUT-kurs med scouterna för några veckor sen. Så scouterna ska ni komma med i. Så trevligt har vi.

I alla fall! Sen kom jag på att det som då vore det ultimata är ju att få gå på sjukt fancy restaurang istället. *klok* Asså vem vill käka musslor i direktsändning? Ehhh….

Det hade varit roligt att bli bjuden på restaurng. Nom nom, som man säger. Fast till helgen kommer mormor ner. Då ska vi gå på restaurang tänkte jag. På jobb vill de att jag ska gå på kurs på fredag, det vill inte jag. Även fast det bara är till tolv. Jag vill hänga med mormor. Typ fika i Slottsträdgården.

Bloggen! Vad jag har saknat dig. Jag har eget internet nu. Nu ska jag ringa mamma för vi ska gå på matfestival. Jag har kommit på att jag gillar mat. Funderar på att jobba med det på något sätt. Men jag vet inte. Lärare, statsvetare, kock.

Svettig om fötterna! Ligger i sängen.

Herrå! Juste! Jag har klippt mig, skitfint. Skitnöjd.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

