Svårt att passa in

Vilket väder. Jag är ledig.

Denna veckan har jag jobbat 36h på tre dagar. Good. Förra 42 på fyra. Moneeeey.

Min chef ringde i veckan och frågade om jag saknade honom, såklart jag gjorde! Han saknade mig med. Vi har det så fint på våran arbetsplats. Och i tisdes skrattade jag jättemycket på jobb. Jag var så trött… Men det finns några roliga. När jag jobbar med dom blir jag extra glad. När jag jobbar med sura blir jag inte glad.

En lista om saker vi pratat om hemma i veckan:

  • ”Typ det värsta som kan hända är om han skulle tro att jag varit kääär i honom”
  • Haha! Precis som om man skulle säga att man tycker om någon man just legat med. *titta djupt i ögonen och förenas i kosmos*
  • Asså det är en rolig kille som skickar mig sms. *fjäril i magen*
  • Kanske kommer det gå åt helvete *korta tyglar*
  • Skammen nr 1 i livet just nu är fortfarande att jag gillade en kille och visade det för honom. Asså skammen i versaler. (SKAMMEN)

Asså jag vet inte vad jag ville ha sagt med det. Men det är så mkt som är konstigt. Vi skrattade så vi dog när vi pratade om att berätta för en kille att man ”tycker om” honom. Det är faktiskt rätt roligt. Tänk er själva.

Plus att det är två på jobb som frågat varför jag inte har kille. Jag bah ”Nä fyfan” Men nu så tänker jag att det är ju mysigt att kramas.

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Svårt att passa in

  1. Apropå jobb… :wink:

    Apropå SKAM… – kolla under pkt 6 här… :oops:

Kommentera

