Jaaaa!

Jobbade sista dagen idag på över en vecka! tjo och hej! Imorn är det kurs och det kommer bli sjukt roligt. Eller kanske inte, men ja. Detta vet jag redan: Det finns tre miljözoner där får ingen lastbil som är äldre än åtta år köra.

Det är roligt i livet just nu. Midsommar och Lökken.

Jag är helt slut annars. Måste packa men det är jobbigt. Fast! Jag expresstädade lite på toa innan för Malin ska ha besök. Man är ju en hyvens vän. Plus att jag inte hinner med ngt städande innan jag åker. Andra planer, så att säga.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

