vecka 26

Kära dagbok nu har jag varit på semester på Jylland.

Jag körde dit för mamma ville inte och pappa ville dricka öl i baksätet. Vi blev bara ovänner en gång men vi hittade rätt hus till slut.

På Jylland badade vi i havet (kallt), solade på stranden (ganska varmt), eller vid huset (skitvarmt), promenerade, åt mat och tittade på ljuset uppe vid Skagen (fantastiskt). Vi spelade kort. En gång spelade vi Finns i sjön, då vann jag. Mina motståndare var August 10, Sanna 8 och Helena 52(?). Det kändes bra, jag gillar att vinna.

Nu ska jag packa upp och bädda rent i sängen. Sen ska jag sova i tjugo minuter. Tjugo minuter på dagen är som en hel natt, var det någon som sa en gång. Sen kommer nog Malin hem och då ska vi dricka aperitif som jag köpte i Dk.

Hej då.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

