Kommunikation vänner emellan

Elly A Jajjamän! Från vrak till Fregatt på några timmar. *seglar*

Sara Ulla P at 18:40 on 29 June
akta dig när bommen faller

Elly A at 19:13 on 30 June

har jag någonsin varit missunnsam mot dig? va! eller, när jag tänker efter det har kanske. inte missunnsam, men brutalt ärlig kanske.

Elly A at 10:46 on 01 July
en annan sak! bommen faller bara när man leker lekar. annars flyttar den sig bara i sidled! POW!

Är rätt nöjd med den sista kommentaren där faktiskt. Den blev kanske djupare än jag tänkt från början.
1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Kommunikation vänner emellan

  1. Titta jag behöver ju inte blogga, du sköter ju det åt mig.

Kommentera

