Lyssnar på USCB-Allstars, det svänger!

Asså vårt handfat. Det är tredje gången jag försöker fixa det. Vattenlåset är helt rent nu, kan inte bli mer öppet för vattnet att forsa fram genom. Men icke. Likväl är det stopp, med stort S. Jefla skit. Nu är det jag som handlar propplösning. Tror problemet sitter högre upp. Försökte gräva lite med en pincett och fick upp lite grått gojs och hår, men ska jag få helt rent kommer jag stå där hela dagen. Har bättre saker för mig. Faktiskt.

Städar. Har förhoppningar på att det ska bli lite fint. Vi får se. Imorn ska jag och Ulla leta soffbord också, hoppas det går bra.

Snapshot_20090710_2

Såhär bor jag. Från vänster: sängen: 120, från ikea på utförsäljning (!), sen ser ni mitt provesoriska soffbord. Fyller sin funktion men mysfaktorn är jävligt låg på det. Plus att jag vill kunna lägga grejer under. I lådan ligger mina dans- och scout/frilufsarkläder, pengasjalar, underställ, skjortor och lite annat man kan behöva. Soffan är fin, på soffan står sänglampan för sladden når inte till fönstert på andra sidan sängen.  I förgrunden ser ni mig, lite klibbig. Täcket (180(200?)) är för varmt nu så det la jag i soffan så länge. Det var förra veckan. Asså det är så jävla stökigt här. Men det ska rådas bot på. Täcket är det, bokstavligt talat, största problemet. Men det ordnar sig nog! Återkommer. Hej pårej.

2 kommentarer

Filed under Mig

2 responses to “Lyssnar på USCB-Allstars, det svänger!

  1. Mitt hetaste tips är IKEA Samla 79x57x18 cm att förvara saker i under sängen. Det finns tillochmed lock så det inte samlar damm. Jag kör utan lock och förvarar lakan, filt och våffes täcke där. Två stycken är lagom til mig men du har ju större säng och kanske mer grejer. Tack för att jag delade med mig av mina tips och erfarenheter.

  2. Och ett annat tips: rengör pincetten nogrannt innan vidare brukande.

Kommentera

