Lov

Asså vad jag gillar att vara ledig. Speciellt när jag redan skrapat ihop tillräckligt med timmat så jag får en lön som gör att jag överlever i september.

Strandhäng på hundrastplatsen idag. Chirre och kakor. Tittade på alla hundarna. Dom är ju gulliga. En fransk bulldog ville också springa lös och leka men fixade det inte riktigt. När matte väl släppte lös henne löpte hon amok och sprang runt till alla människor och hundar och hälsade. Rusar fram till oss (det luktade väl kaka) hinner nätt och jämt stanna, studsar över Louise, hoppar över mig och kutar till nästa människa. Helt stirrig men väldigt rolig. Matte fångade in henne igen när hon höll på att välta en kvinna och hälsa ihjäl hennes hundar.

Nu väntar jag på att Sven ska komma och hämta mig och sen laga mat åt oss. Umgänge! Och MAT!

P ringde innan. Jag bah: *dog*

Typ, dödsorsak: Spräckt magsäck orsakat av många små blå fjärilar. Fast det hade nog varit onödigt. Man ska ju inte ta i så man spricker. (haha! ordvits/fyndig)

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

