Livet

Saker jag ska göra imorn:

  • fortsätta organisera min garderob. förhoppningsvis kommer det ge mig tillfredsställelse
  • köpa en lampa som jag hittade i en affär här nära mig, inte speciellt dyr heller. lär väl hitta den perfekta Lampan när jag köpt denna men det är okej. jag kan ju ha två. nån gång kommer jag väl ha en lägenhet med två rum.
  • kanske bada i havet
  • mysa (skryter) (asså med en man) (tror jag i alla fall, ang. myset, att det är en man är jag säker på.)
  • ja, och så får man väl äta något

Typ så. Spännande.

Jag borde åka till Anna i Göteborg. Nu ska jag kolla vad det kostar. Eller! Anna kommer ju ner snart! Nu?

Tillägg på listan:

  • Ringa Anna!
Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

