Tillbaka i stan

Var alltså i mina föräldrars hus igår. Stänger man ute bilarna så är det som landet, fast en kvarts cykelfärd från där jag bor nu. Har inte varit där och myst på hela sommaren. Jag har huset för mig själv nu ju. Mamma och pappa är (var för att vara korrekt) i Visby på Stockholmsvecka. I LT31:an/folkabussen/husbilen. De stannade en natt sen flydde dom fältet. ”Det var värre än ett diskotek!” sammanfattade pappa det. Det finns ju mer att se på Gotland som tur är.

Jag tog inga bilder, som jag lovade. Ulla hade med din flashiga kamera så då kändes min B. Jag snor av henne istället.

Vi åt mackor och solade. Sen fikade vi och solade. Sen blev vi svettiga så vi gick ner till en trappa man kan bada ifrån. Den är lite hemlig. Sen handlade vi mat och grillade. Avslutade med Yatzy och Allsång på Skansen. Vill ni se det hela genom Ullas kameralins gör ni det här.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

