Man blir inte roligare än vad man gör sig

Den där glädjen som har funnits har falnat lite. Den är väl inte direkt ersatt med något annat men ändå. Skitjobbigt faktiskt. Det är tur att man inte är ensam i världen.

Solen skiner. Jag ska jag masa mig ut. Har massa att skriva om helgen, men det blir väl inte av. Fredagen avslutades genom att fly från brats i västra hamnen, råka få med en i bilen, undra varför de 35åriga tjejerna med högt hårfäste tittade snett på mig. Äta mackor med Malin och skratta högt åt mig egen spegelbild när jag skulle borsta tänderna. Sminket på sne och hårbotten full av rött glitter.

Nu är det nya tag! Imorn ska mamma bjuda mig på tacos och idag ska jag hem till Ulla och äta lasange. Nom nom.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

