Jag har många bra egenskaper.

Nu ska jag börja lyssna på mera musik. Dagens ”nyhet”, Elliot Smith. Låter lite som Badly Drawn Boy. Så, Ulla, det kan ju vara din nyhet idag.

Lasagnekvällen hos Ulla igår var göddig. Först lasagne i köket sen te och bulle utanför fönstret på byggarbetarställningen. Sen! Kom vi på att man faktiskt kan röka vattenpipa fast man inte är 17 och tror man är svår/hippie/ball. Så då gjorde vi det och jag låtsades att jag var expert för jag rökte ju faktiskt när jag var i Kairo. Ulla bah: Jajaja. Nä, inte riktigt kanske.

Det är fint, för Ulla har ingen tv. Så man umgås mycket bättre där ibland kan jag tycka. Vi pratade en hel massa. Om mig till exempel.

”Ja, men Elly du är liksom inte, hur ska jag säga… Men du är inte en sån tjej som är så gullig. Du är mer…” Och sen kommer jag inte ihåg vad hon sa men jag blev nöjd. Man är ju cool. Inte mesig. Yeah!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

