*låter*

Asså mina käkar. Gnisslar tänder i sovande som vaket tillstånd. Försöker medvetet hänga lite med underkäken så jag inte ska bita ihop som en annan pitbull. Är förvånad över att jag inte har värre huvudvärk men min underkäke är helt slut. Träningsvärk i käften liksom. Önskar jag hade min bettskena här då skulle jag ha den alltid. När jag var själv, inte när jag ska vara sexig eller söt.

Tror jag måste återställa min dator. Bebisen… Måste spara mina filer först.

Nu ska jag skriva en önskelista! Sen ska jag hem till min mamma och pappa och organisera mina grejer i deras källare. Deras granne flyttar så jag får grejer av honom om jag hjälper till att packa. Igår, 24 glas, tallrikar i olika storlekar, en kandelaber och två ljusstakar. Och det var bara början.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

