Asså, ölmagen?

Jag vill bara ha sagt att knälång klockad kjol och kofta när man ska ut och klubba inte är okej. Paljetter och/eller leopard är helt rätt däremot.

Och när vi ändå är igång, det är never ever okej att ha bar överkropp. Hur svettigt det än må vara på en klubb/spelning. EJ OK!

Mvh, Oraklet. (skriver ni ner detta nu, om ni känner att ni inte visste sen innan)

Bra känsla igår när man inser att vi är snyggast på förfesten, snyggast på Debban och dessutom dansar bäst av alla på stället.

Snackade med en kille om beläggning igår. Efter typ tio han bah: Asså, jag vill bara ha det här sagt, jag är inte ute efter förhållande.
Jag: …
Han: Du verkar vara en skitbra tjej och så men jag har inte tid med förhållande just nu.
Jag: Okeeej…

Min mamma ska laga mat till mig i kväll. Lax. Så jag är nöjd. Sen ska jag nog rulla hem och kolla på True Blood. Vad glad jag är att jag insåg att det var Alan Balls och från HBO. Tyckte det lät astöntigt med vampyrer. Som Twilight typ. Kanske köpa godis. Eller glass!

3 kommentarer

Filed under Mig

3 responses to “Asså, ölmagen?

  1. Haha! Gillar detta starkt!

  2. Och! Om man ska in i fängelse ett helt år måste man ju passa på att hålla penisen ute så mycket som möjligt innan.

Kommentera

