090909

Hej. Nu är jag ren.

Har inte märkt något speciellt med i dag. Slutade lite tidigt. Gött. Lämnade bilen på jobb, skulle få skjuts hem. Gött. Men den bilen startade inte. Ogött. Sen fixade dom lite och jag inte så mycket sen kom jag hem och duschade, nu ska jag till Louise och glo på fotboll. Hoppas inte Sverige förlorar. Vet att de inte borde, men det har ju hänt förr. Hoppas på kaka också. Och klappa katten! En katt med tassar och päls.

Hej då!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

