Min dator är på lagning. *lessen* Lånar Mallans.

Livet ger inte så mycket nu faktiskt, ledsen att säga det. (och om någon säger att det är för att jag hoppade av skolan så slår jag dig) Det gör mig lite arg. Men arg är ju bra så det är ju alltid något.

Såg en gullig kille på KB i lördags. Jag gjorde en grimage, som skulle likna ett leende och gick förbi. Han log tillbaka. Sen gick jag hem och surade, känner mig lite lurad på något sätt. Men jag är ju min egen herre (dam) så jag har väl bara mig själv att skylla.

Jag vill spendera pengar, men efter en böter som kostar lika mkt som en resa till Spanien får jag huvudvärk bara genom att tänka på mina utgifter från lördagen. Ska ta det lugnt nu. Men hur träffar man då någon? Allt handlar om att fezta. Te och spelkväll någon? I min soffa, jag har soffbord också. Om ni vill kan jag dammsuga innan. Och ni kan få välja spel och så har jag massa te. (inte lika mkt som ulla såklart, but still)

Förresten, jag ska klippa mig. När jag har tid och råd.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

