My Hate List 2.0

Tjejer som kollar på sin killes fotbollsmatch.
Folk som omnämner sin pojk- eller flickvän som Flickvännen eller älsklingen och skriver om det i sin blogg. ”I dag ska jag mysa med min älskling.” Idiot!
Fejknaglar med typ lila glitter istället för vitt.
Okej, fejknaglar.
Stök i plastpåslådan. Ska visa någon gång hur en ultimat plastpåslåda ska se ut, så den ger mig frid i själen. Nu ger den mig oro. Det är för jag bor med Malin. Annars hade den aldrig (ALDRIG!) sett ut så. Men. Fördelarna väger över nackdelarna.

Fördelar med att bo med Malin:
billig hyra
en gång när hon bakade fick jag hjälpa till att smaka på en muffins som inte var fördiggräddad
mm.

Nu ska jag nog baka! Måste handla ägg först.
HEJ DÅ!

Oj! Har glömt att skriva om mitt nya uppdrag som eventansvarig för en kulturresa i november. Gör det en annan gång. Ska dela med mig av alla knep jag har!

Mvh. Glad i hågen

3 kommentarer

Filed under Mig

3 responses to “My Hate List 2.0

  1. OJ! Jag vet att vi inte brukar vara så sentimentala, men JAG ÄLSKAR DIG FANTAMIG!

  2. loi

    Jag hoppas du bakar till helgen:) Vi kommer behöva en hel del kakor till picknick! då menar jag inga torrisar.

Kommentera

