Silvrigvolvokombi sistabil

Vad kallt det är. Om en månad är det definitivt höst. Undrar om jag står på vägen med asfaltsläggarna då också. Man kan ju hoppas och inte hoppas på en och samma gång.

Trött jag är. Klockan är nio. Jag ska sova. Orkar inte göra mackor. Ska köpa lunch imorn.

Asså min blogg, så jävla tradig. Men jag är rätt tradig nu med. Lovar att återkomma. Tills dess får ni stå ut med ordbajsandet.

Jag ska till Växjö. Planerar trerätters och lyxfrulle. Åka tåg! Sen är jag hemma en helg sen ska jag åka igen! Tåg! Och i november ska jag åka tåg! Först med mammi och sen med Ulla. Jag gillar att åka tåg.

Annars. Jobbet går bra. Skaffar mig nya vänner. Poppis.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

