Gonatt små knattar.

Nu ska jag sova, om tjugo min börjar True Blood men aldrig att jag orkar se. Har varit så trött hela veckan. Igår snoozade (!) jag till och med!1!11!!!! (snoozar typ aldrig och speciellt inte om jag ska upp vid fem.)

Så här såg jag ut i fredes innan jag skulle lägga mig. Jag och min skunkkompis Joel hade varit på releasefest. *ball* Jag vann en signerad plansch. Joel vann inget alls. Vi drack öl istället.

Snapshot_20091017

Jag mös med katten

Snapshot_20091017_2

Sen ville han mysa med datorn

Snapshot_20091017_4Men han ångrade sig såklart!

Slut på historien.

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Gonatt små knattar.

  1. Har du katt?!? *avis & ledsen i ögat*

    Vill också ha katt… Och hund… Och ett marsvin… :(

    Jävla allergi.

Kommentera

