Sov till tio!

Satte klockan på nio i morse, vaknade inte av min väckningssignal (Sommaräng) för ens efter tio minuter! !!1!! Det har nog aldrig hänt innan, normalt tillstånd. Vet att det kan vara svårt att förstå för vissa men jag vaknar ALLTID på en gång, på första lilla fågelkvittret.

Väckte Malin vid sju när jag var uppe. Hon skulle plugga. Hon gick också upp tio. Nu pluggar hon men sannolikheten är stor att hon sover. Hon har en katt som håller henne  vaken om natten. Känns som att det är en kamp hon inte kan vinna.

Förresten var festen i lördags sjukt lyckad! Hade jätteroligt på ”vuxenkalaset” med tacos, prinsesstårta och musikquiz först och sen på festen för mina vänner. Det har hänt så mycket konstigt bara. Jag (?) har raderat min storlom på mobilen, t.ex. skitkonstigt. Varför gjorde jag det? Jag har rotat fram mörk choklad från skafferiet, jag gillar inte ens mörk choklad. Men, fylla år = bra grej! Längtar till julen nu istället.

Ja! Fick asmycket fina grjer. Uggleljuslykta, rosa te-servis och Iitala vinglas. Allt var så fint!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

