whining bitch

Det är så gött när man i flera månader försökt hävda en sak (nedan betecknat som ”Så där”) och ingen tror en för att till sist åka för skiten och när allt är klappat och klart säger någon idiot ”Så du menar att det inte var Så häär utan Så däär istället?” Och man bah, Vet du vad, skit samma! DRA ÅT HELVETE! Men det sa jag inte. Jag svarade inte och sen sa jag ett väldigt tyst och sammanbitet skitsamma. Jag blir så trött. På mig själv. På folk som ljuger och på att jag bryr mig. Jävla idioter!

Men. Skit i det nu. Resten av dagen var rolig. Eller så roligt det kan bli. Nu ska jag kanske äta sen städa lite igen. Nu är det helg i alla fall. Ha så kul wineos. Vinos. Asså, ni som dricker vin. Ja? HAVE FUN!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

