snart är det jul

Är hungrig. Vill äta chips. Har inga. =(

Väntar på att tvätten ska torka.

Sen ska jag handla ingredienser till svamprisotto. Och sen ska jag städa i hamnen och sen ska jag hem till mamma och pappa och laga + äta svamprisotto. Pappa kommer säga att det är inte mat. Men då kan han laga sin egen mat. Tänkte toppa med sparris också. Kanske blir han nöjd då?

Ska äta något annat istället. Och! Tror jag ska göra varm choklad. Med riktigt choklad. Kanske ska fota det hela och lägga upp i kampen att bli den nya Underbara Clara. Men. Har ingen kamera. Någon tog den. Fy dig!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

