Skämt som alltid är roliga 1.0:

Scenario: Katten/hunden/marsvinet har fått något på huvudet utan att märka det och har gärna det där en stund. T.ex. ett snöre, massa snö eller hö. (snö, hö, det rimmar)
Skämtet: Man låtsas att man är djuret och säger ”Har jag något på huvudet?”
Alternativt: Jag själv har uppenbart något på huvudet, kladdat mat på tänderna eller liknande och frågar ”Eeh, har jag något på huvudet?”

När man är på loppis eller secondhandaffär och hittar något fult, t.ex. en blå mugg med solrosor på eller platåsko med klossklack från -95 ”Ska inte du köpa den här?” ”Detta är verkligen din stil!” ”Denna skulle passa i ditt hem”

roligt

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Skämt som alltid är roliga 1.0:

  1. Mera rolit!! vill ha mera!
    Loppiskommentarerna är bäst, trodde att folk var trötta på det, men nu ska jag alltid säga till dig när vi är på loppis. *torris*

Kommentera

