Filmkväll

Vill se Dancer in the dark snart igen. Tror inte Malin, min sambo/roomie/kombo/vän har sett  den. Jag ska visa henne.

Kanske på min tv med min nya tvsladd som jag ska köpa på lördag.

Undertiden kan ni lyssna här: http://open.spotify.com/track/1auIT8l7L24G1eDSXjKo5l

Och nu vet jag inte om jag ska virka eller läsa. Fick hem en ny bok av Joanne Harris i veckan. En ungdomsbok men jag läser såklart ändå. Så försiktigt jag kan sen ger jag den till min systerson. Jag älskar Joanne Harris. Dagens boktips. Älskar älskar älskar. Eller inte henne. Hennes karaktärer. Det är så fint, vill aldrig att det ska ta slut. Pröva En smak av vin, eller för all del Chocolat. Måste nog köpa något mer av henne känner jag nu. Snart.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

