Skämt som är roliga 2.0 (lite internt)

Fick önskan om fler skojigheter. Kommer inte på så mycket, tyvärr. Förutom det som vi skojar om på jobb. Håll till godo.

Om man kör förbi ett vägarbete men massa skyltar (till synes) huller om buller och sänkt hastighet: ”Åhh! Dessa jävla vägarbeten. Vilken sida om skylten ska jag köra om? Och köra i femti, ska det verkligen vara nödvändigt?” Osv, osv. You get the picture.

Vid trafikstockning eller mindre vägarbete i stan ”Jag kanske ska gå ut och vifta lite flagga..” Alternativt, ”Jag kanske ska gå ut och fråga om de behöver hjälp?” Eller liknande.

Skillnaden här är att dessa skämten inte alltid är roliga. Men ändå alltid finns med oss.

Sen var det under en period också roligt att skoja om mig och kött. Men det varade bara några veckor.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

