Hur gör djur?

Sitter i mitt rum och virkar febrilt på min lilla uggla så den blir klar någon gång. Går ut i köket för att koka kaffe och ska ta kanel till kaffet ur kryddskåpet. Där är allt huller om buller så då MÅSTE jag organisera det först. Sen kan jag sätta på mitt kaffe och fortsätta med uggla.

Kryddskåpet blev inte ultimat, men bättre. Måste berätta det för Malin också. Så hon vet vad som sker. Vi är två som bor i detta hushållet förstår ni.

Ugglan är för övrigt så gott som klar. Vad ska jag nu göra?

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

