Lillördag, lillejulafton. Lilla lördag? Lilla julafton?

Gick upp fyra. Vaknade 03.39 av mig själv och övervägde att gå upp då, ni vet den känslan, jag ska känner mig pigg nu och vet att jag inte kommer känna mig pigg om tjugo. Men jag sov vidare. Vaknade och fattade inte var jag var tjugo minuter senare när mobilen ringde.

Klappat hästar idag. Och läst om Lemmy. Kul kille. Och så klart lyssnat på p3. Morgonpasset. Mmmm.

Nu ska jag sova lite, sen systemet och kanske även mataffären.

Hejpårej.

Ps. Där min mormor bor så vet dom inte vad Lillejulafton är. Crazy.

Ps2. Här var jag idag.

Bild stulen från random blogg.

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Lillördag, lillejulafton. Lilla lördag? Lilla julafton?

  1. i göteborg vet dom inte heller vad lillejulafton är. retarderat

Kommentera

