Från skunk 2004. Asså jag var ju skitrolig!

Nu ska jag nog gå och duscha med ngn fräsh tvål som jag tvålar in min kropp, som är helt fri från kroppshår (förutom på huvudet för det är glansigt och svallande) med en krämig duschkräm. (mina ögonfransar är förövrigt naturligt mörka, böjda och långa)
sen slinker jag i mitt tunna nattlinne, brygger en kopp grönt te och sätter mig ner och läser en god bok eller ser ett samhällsprogram på tv samtidigt som jag älskar mig otroligt mycket för den jag är – en underbar människa.

eller tar jag på mig en sidenmorgonrock som jag går runt i naken?

sedan går jag till sängs naken, med min jämnt brunbrända kropp och bläddrar lite i någon bra tidning och är lite lagom sexig med mitt ena slanka, men inte för smala! (gud förbjude jag har ju inte aneroxia) ben utanför täcket.
sedan lägger jag mitt huvud med silkeslen hy på kudden, tänker på hur bra jag har det och vilka mål jag har nått under dagen. sedan somnar jag och sover minst åtta timmar.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

