Elly – snygg hela dan

07.00 DU VAKNAR MED RINGAR UNDER ÖGONEN. VAD GÖR DU?
Sover lite till. Alternativt går upp och äter frukost.

07.30 VÄL I DUSCHEN, VILKA PRODUKTER LÖDDRAS UPP OCH SPOLAS NER?
Jag brukat tvätta håret med ett schampo, det rekommenderar jag stark faktiskt. Sen tvättar jag kroppen med en flytande tvål, så kallad shower cream. Det är också jättebra att ha balsam. Så det har jag. I håret då.

08.15 BRÅTTOM TILL JOBBET, DU HINNER FIXA FEM MINUTER MED VAD?
Böja och måla ögonfransar. Eller det är inte sant. Jag letar upp mitt headset så jag kan lyssna på radion.

12.25 DU SKA TYDLIGEN PÅ LUNCHDATE. VILKA PANIKÅTGÄRDER TAR DU TILL?
Det måste skett ett misstag, jag dejtar inte. Så jag ställer in.

13.30 DU OCH HUNKEN KRAMAS HEJDÅ. VILKEN DOFT SNIFFAR HAN TILL SIG?
Dagen efter doften. Lite öl i håret, falafel i andedräkten. Grrr.

15.00 DAGS FÖR LÖNESAMTAL, SOM FÖRMÅN FÅR DU GYMKORT ELLER MASSAGE? VAD VÄLJER DU?
Gymkort för att verka som en som tränar. Använder det tre gånger i maj sen aldrig mer.

19.00 MÖRKRET FALLER, DAGS ATT GÅ UT. VAD FÖRVANDLAR DIG TILL FRÅN MELANIE GRIFFITH I ”WORKING GIRL” TILL NATALIE PORTMAN I ”CLOSER”?
Vet inte vem nån av dom är. Men. Klänning och klackar?

22.15. 00 EN BLÄNDANDE SKÖNHET SVEPER FÖRBI DIG PÅ DANSGOLVET, OCH GÖR DIG GRÖN AV AVUNDSJUKA. VEM ÄR HON?
En manlig bekant.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

