Vakna utan huvudvärk efter utenatten, drick varannan vatten!

Hej!

Igår var det fest. Först julfest med jobbet, enda tjejen och kände väl att jag ville gärna vinna bowlingen. Vann inte bowlingen, men gjorde strike två (2) gånger. Då blev alla glada. Mest jag. Trevligt ändå. Asså hela festen, sällskapet och ölen och sådär. Fast halva mitt lag fick gå mitt i kalasandet för det skulle sandas och skottas snö. Stackars dom kan man tycka. (ååh blev sugen på paella)

Sen förfest i Jonatans nya lägenhet och det var OCKSÅ trevligt. Jag fick vin och sen gick vi till Babel. Och jag hade kul där med. Helt fantastiskt! Dansa dansa! Mår bra nu, klockan är halv två. Ska fira att det är julafton om en vecka med sushi sen tänkte jag. Nom! Lille fesken ner i maggen!

Nu ska jag vika tvätt och äta äpple.

Hej då!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

