Listan

Vill verkligen inte gå och bara längta efter våren. Försöker komma på roliga saker man kan göra ändå.

Här är listan:

  • gå på isen. skitball. hur ofta kan man gå över dammarna? inte så ofta.
  • sex.
  • åka skridskor. har inte gjort det sen högstadiet. har ambitioner att  göra det i år dock. vi får se.
  • vinterbada.
  • äta med folk. just med folk är viktigt. annars hatar jag att äta. det är en sån period nu. så jävla tråkigt. och det är jobbigt om man inte äter för då blir man hungrig. och så blir man sur och så orkar man inte laga mat. osv osv…

Nu ska jag till Ulla. Vi ska äta.

Imorn tänkte jag fixa lite pappar som jag inte fixat idag. Tänkte gå upp tidigt och tänkte också byta en skjorta. Tänkte att man kan äta våfflor. Men har inget våffeljärn. Så kanske pannkakor. Ni som är på säg Ay! Eller bara slå en signal.

Ps. Jag älskar Jamiroquai ibland.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

