That pretty much sums it up! som föreläsaren sa idag.

Denna dagen tar ju aldrig slut. Gött ändå. Känns som hundra år sedan jag satt på föreläsning och Ulla hämtade mig på bibblan och vi gick på h&m och köpte inget och handlade mat och öl (som jag aldrig drack. SPARA!) och la pussel och lagade mat. En ny rätt som vi aldrig gjort förr och det blev gott och sen diskade vi och cyklade till bion och där var alla biljetter slut och vi hade inte bokat men med lite envishet och skillz (kom inte på det svenska ordet) så fick vi två bra platser.

Nu har jag varit hemma en stund. Kollat lite svtplay och försökt lägga Kleopatras hår. Svårt. Svart.

Funderar på att utnyttja dagen till max imorn. Undersöka hur effektiv jag kan vara på en lördag. Tänkte även IKEA men kanske bättre att göra det när lönen kommit. Behöver en lampa. LJUS!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

