Måndag morgon

Så. Jävla. Trött.

Planerade livet för jag skulle lyssna på morgonpasset med Ralf idag. Men så glömmer jag bort det! Får lyssna i efterhand. Men det är inte samma sak… :C Jag som av en händelse har min Ralf-tröja på mig. Och varit uppe och vaken sen åtta!

Har haft pause. Målat naglarna och läst bloggar. Nu ska jag läsa igen. Mina ögon svider. Men jag har börjar chilla med att vara så duktig och anteckna. Måste läsa fortare. Hej då.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

