Shake da aff fomi. Shake da aff fomi.

Lätt hänt att man dansar när man är på klubb. Lätt hänt att man dansar med en kille. För det är kul. Spexa. Kanske extra lätt om man vet vem killen är och att han är bög. En kompis, kompis bara. Sexy dance. Bah på skoj, för man vet att man inte vill ligga.

Det är också så lätt att missta någon för någon annan. Det händer väl alla? Same hair, same guy trodde jag. But no. Men, det bjuder jag på. Kul för killen jag trodde jag ”kände”.

(rubriken syftar på låten shake that ass for me, fast i version av sexåring. ibland blir det så fel.)

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Shake da aff fomi. Shake da aff fomi.

  1. hoho Pierre hahaha

Kommentera

