Ja. Helg.

Fet fredag. Glad som en håg med kort downer vid nio. Men tog en paus och masserade huvet medans Ulla lockade håret. Sen var jag med igen. Vill inte ta mina tabletter när jag dricker. Bad combo. Men tror säkert att massage funkar lika bra, tar längre tid och kräver mer engagemang bara.

Nöjesguiden var fetare än vad jag förväntade mig. Dansade sönder mitt lår. Eller om det var för jag och Ulla yogade lite i köket när vi förade. Eller en kombo kanske. Sen gick vi på efterfest och jag fick livets bästa komplimang. ”Du är så vacker när du pratar om datorer” Tack! Försökte mobilblogga under kvällen, som andra tuffa gör. Det funkade inte. Ska forska i det.

Chillaxad lördag. Låtsades att jag var sjuk så det berättigade mig att ligga i sängen och kolla på Dexter. Sen duschade jag och blev fräsch. Sen fortsatte jag kolla på Dexter. Typ så.

Idag, Valentin! Bästa brunchen med Ulla och Våffe. Metro is the shit. Bra musik, bra mat, snygga män, trevlig inredning. Till fem satt vi där och skvallrade, om män (but off course), kassa förhållanden och hur alla band bara vill ligga. Bland annat.

2 kommentarer

Filed under Mig

2 responses to “Ja. Helg.

  1. Ja! Knark!
    Nee, skoja! Extra bra(?) huvudvärkstabletter.

Kommentera

