SKOJAR

Asså kanske att jag kan ha en viss attityd på bloggen. Men note to you all, bloggen är inte jag. Jag är inte bloggen. Jag är snäll, trevlig och snygg. För att inte tala om rolig. Kul tjej, inte att förringa. Jag är inte sjuk.

Och inlägget nedan, ta det inte med en nypa salt.

Jag har börjat med en ny grej förresten, att bara dra hem fula killar. För att förgylla deras liv lite. Sån är jag liksom. SNÄLL.

(asså jag kan inte låta bli att vara dryg. och ulla, jag sjuk? i förhållande till vad? inte dig i alla fall.)

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “SKOJAR

Kommentera

