-_-

Positivt med wordpress är att man kan se så mycket under statistiken. T.ex. vilka länkar ni klickat på för att komma till bloggen. Ofta är det lifeofulla, en del facebook och en del skunk. Facebook känns mest spännande och lite läskigt också. Skunk är lugnast. Vem hänger där liksom, ingen farlig.

Och kära hjärtan, jag ser allt ni googlar på. Vill klargöra en del saker, det ÄR okej om ni villa ha fondvägg. Varför googla på ”fondvägg ute” eller ”ute med fondtapet”? Nu slog det mig att ni kanske googlar på ”fondvägg ute” för att ni vill ha den utomhus, men känns inte så troligt va? Men alltså, kör din lila fondtapet. Det kommer bli bra!

”Smal”? Men gud. Smal är det som drar mest random läsare till bloggen. Och choklad cupcakes med chokladfrosting. Skön kontrast.

Frågar mig fortfarande, varför googla på ”lugn.wordpress”? Eller, ännu bättre, ”www.lugn.wordpress”. Och Jonatan (Landström) du är hett eftergooglad. Också spännande med den som söker efter ”jonatan lugn.wordpess”. Hade någon googlat mig hade jag tyckt det var roligt.

Jag googlar alltid folk. De flesta är rätt tråkiga. Jag googlar även mig själv. Även jag är tråkig. Så nu slipper ni googla själva.

Tror min förkylning börjar släppa. Men orkar inte grupparbete eller inlämningsuppgift. Imorn. Då jävlar.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

