Men det är klart man ville att det skulle varit jag.

Ta inte åt er, tolka inte, läs inte heller mellan raderna. Det är bara ord och det är fint.

”i hörnet samlar vi damm, tappar bort vilka vi egentligen är. det finns inga som vi aldrig kan bli, förutom oss själva. du längtar efter att sitta i hörnet med mig, du vill ha mig som din hund. dresserad till att lyda order. & även älska på kommando. men jag vill ha dig precis likadant.

jag drar nu, väntar du?”

Jag vet inte om jag borde länka eller ge en källa. Tror inte det. Vet inte om människan som skev vill det. Jag vet inte om jag vill det. Jag vill nog att det ska vara hemligt. Som när jag var fjorton, med sot under ögonen och tovor i håret. Det var en märklig tid. Inte alls hemlig faktiskt.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

