Livet just nu:

Igår, öl till sena natten. Sova fyra timmar och sen cykla ner till Limhamn för att få nytt p-piller recept. Cyklade och cyklade, kändes som att jag aldrig skulle komma fram. Men det gjorde jag såklart. Fick mitt recept ändå, var lite orolig över det. Åt frukost hos pappa, trött. Cykla till skolan. Grupparbete. Trött. Cykla hem. Trött!

Nu: Scouterna med livräddning. Planera utflykt hoppas jag är hemma till nio. Typ, sova! Eller, kolla lite svtplay. Sen, sova!

Imorn skola nio till tre. Fixa inför utflykten, hämta grejer hos mamma och pappa, packa lilla väskan. Fredagsmys! Lördag, upp typ sju! Utflykta till fyra. Hem! Powernappa! Äta! Sminka! Knäcka en bärs. Fest!

Längtar till lördag kväll. Men tror att det kan bli mysigt med utflykt också.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

