Spamelot

förresten, kommentaren är spam. fy vad tråkigt

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Spamelot

  1. Nej då, det var inte spam… Har bara inte varit förbi din blogg sedan sist, och därför inte kunnat svara.

    Men vad jag menade var… Om man läser din blogg, så är det ändå en hel del inlägg som handlar om spontan ragg du dragit med dig hem (eller i form av bortamatcher.)

    Och det är med relativt jämna mellanrum, därav min kanske lite överdrivna liknelse – som jag ber om ursäkt för.

    Men, svara på min kommentar istället för att bara nämna den?

Kommentera

