KKK

I bland (typ denna veckan) så kan även jag drabbas av kasst självförtroende och vara fulast i stan. Alla (verkligen alla)(som räknas) är snyggare än mig och har något jag vill ha.

Men rätt oftast är jag ändå glad att jag har så mycket mer än mitt utseende. Alltså tänk om jag varit tråkig till exempel. Fast snygg som fan och lång med raka ben. Nä det hade inte funkat. Men det hade varit roligare att lägga upp bilder av sig själv på bloggen. Fast då hade kanske bloggen varit en tråkig modeblogg om kaffe och klubb.

Nä, det är mer dom tre K:na som definierar mig. Kort Krokig Kul.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

