Boys.

Ville äta chips och kolla klart på The Imaginarium of Doctor Parnassus sen i kväll. Men kom på att jag börjat mitt nya nyttiga liv så jag blir smal och snygg så oddsen för att träffa vettig kille ökar.

Träffar mest konstiga killar, typ med flickvän. Inte så bra liksom… Sen får de väl dåligt samvete för de inte vet vad de själva vill eller tänker och fjäskar för mig. Fast det är ”flickvännen” man borde vara snäll mot. Men vem har sagt att det ska vara lätt.

Eller ett jävla as, det kan jag också tänka mig. Inget mellanting. Tack på förhand.

2 kommentarer

Filed under Mig

2 responses to “Boys.

  1. lili

    Du är visst smal! och snygg!

Kommentera

