En släng av sommaren ledde till klibbig kropp.

Vaknade i morse, under, vad som kändes som, dubbelt så mycket täcke än annars, i ett rum som var alldeles varmt för sitt eget bästa. Öppnade en balkongdörr och låtsades att det var sommar. Det luktade till och med lite gott utifrån.

Kanske hade det regnat.

Ska inte träffa min mamma i dag, alla andra verkar göra det (fast de flesta träffar nog sin egen mamma). Jag skickade ett sms ”Hej världens bästa mamma. Grattis på morsdag!” Sen ringde hon upp och sa tack så mycket men att man behöver inte överdriva. Sen frågade hon om jag ville äta spätta. Det ville jag. Men ska träna på en sån dum tid. So, no spätta for me sir!

Knus.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

