Från mars(?) 2009

Jag vet ju att ni läser, vet inte vem och dr förbryllar mig lite. Men vill inte tråka ut er trots att jag inte har något att skriva om. Så vi kör en repost från Skunk! Skunk som ska lägga ner.

Hur känner du dig nu: Som om jag varit ute på soliga fjäll och åkt bräda hela dagen och ätit lite dåligt också.

Vad saknar du: En sugerdaddy.

Hade du en bra kväll igår: Pangkväll! Krogshow, laxmacka, kaffe och kaka. Allt gratis!

Favorit dryck på morgonen: Jag har börjat koka kaffe faktiskt. Det är en viss känsla. Kaffe, koka ägg, melodikrysset…

Rakar du benen: Ibland, när jag är extra fin eller ska träffa en guy och hoppas på sweet lovin.

När brukar du oftast gå och lägga dig: I tid!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: HAHA!

Vad är det värsta du vet?: russinfingrar, smask, duscha, raka benen

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jajja! Pangkvinnor och ngn man också kanske.

Tycker du om någon just nu: Ja, klart! Alla typ!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

